Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




donderdag 31 januari 2019

Dutch Doobadoo bloghop februari 2019.

Hallo bloglezers.
 
Wat leuk dat jullie weer bij onze bloghop komen kijken naar de nieuwe
Dutch Doobadoo materialen van deze maand.
Ook deze keer zijn we weer creatief geweest met de nieuwe materialen om jullie
voorbeelden te laten zien met deze collectie.
Het leuke van ons designteam vind ik de enorme diversiteit.
Onze creaties zijn verschillend qua stijl.
Dat we enorm genieten van het creatief bezig zijn met de Dutch Doobadoo materialen
zal jullie wel bekend zijn.
 
 
 
Voor deze bloghop heb ik de nieuwe Dutch Shape Art gebruikt
in combinatie met de nieuwe Dutch Mask Art.
 
 
Voor deze Shape Art heb ik met behulp van de mask op Yupo papier gesso aangebracht.
Yupo is synthetisch papier dat gebruikt wordt als je met alcoholinkt werkt, zoals ik hier gedaan heb.
 
 
Hier overheen heb ik de alcoholinkt aangebracht.
 
Dutch Doobadoo heeft leuke materialen om je shape art net wat meer bijzonder te maken.
Bij deze shape art heb ik het Dutch Softboart Art Honeycomb en de
Dutch paper Art Bubbles gebruikt.
Deze bubbles heb ik zwart geverfd.
 
 
 
Het voorbeeld dat je bij de mailing ziet staan, heb ik op dezelfde manier gemaakt.
Na vele jaren niet willen starten met een Art Journal, heb ik nu besloten toch
een Art Journal te gaan maken.
Gewoon.
Omdat werken met mixed media materialen zo enorm leuk is en mijn voorraad kaarten
inmiddels erg groot is geworden.
De foto in de mailing is mijn start pagina in mijn Art Journal.
 
Voor nog meer inspiratie kun je nu verder gaan naar de blog van Mirande
 
Mocht je kans willen maken op de prijs die aan deze bloghop verbonden is, vergeet dan niet om ook onder dit bericht een reactie achter te laten.
 
Veel plezier met de verdere bloghop.
 
Groeten Hanny.
 

41 opmerkingen:

Miranda K zei

Een echte Hanny. Tof!

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtige kaart met de nieuwe masks!! Groetjes Betha

hellendegraaf@gmail.com zei

Super mooie kaart

Handmade By Yvonne zei

wat een totaal andere creatie! daar hou ik wel van om veel verschillende ideeen te zien!
Prachtig Hanny!
bedankt voor t delen.
groetjes Yvonne

Margreet zei

Wat gaaf zoals jij er je eigen 'Hanny'draai aan hebt weten te geven. Ik hou er van!
xxx Margreet

Marga bisschops zei

Een echte "Hanny".😁 ikzelf kan dit niet maar ik vind jouw creaties altijd weer leuk om te zien. Zo kleurrijk!

Roelfina zei

Wat een mooie kaart vind de techniek mooi maar mij lukt het zo niet

Astrid van der Linde zei

Ik vind het altijd zo leuk als iemand zijn eigen achtergrondjes heeft gemaakt, en die is ook weer echt een beauty!! Heel mooi gedaan! Top!

Betina zei

superleuke kaart! ook leuk dat embossen met de masks, moet ik ook eens gaan proberen, ;-)

Beate zei

Echt leuk zo, ga ik ook eens proberen!

Sandra G zei

Vrolijke kaart. Mooie kleuren

ricky zei

erg mooi,prachtige kleuren

Pouwla zei

Hoi Hanny, wat een vrolijk geheel!
Deze techniek heb ik nog nooit gedaan maar...wil het zeker eens
n keer proberen. Liefs Pouwla.

Elly zei

Wow erg mooi!
Groetjes Elly

ger zei

super mooie kaart

Minke van Hijum zei

Een prachtig geheel Hanny. Lijkt net een kunstwerkje. Bedankt voor de inspiratie. Groetjes, Minke

Miriam's creablog zei

prrrrachtig je stijl is er direct uit te halen . Tops.

MadebyCarla zei

Mooi

Astrid zei

Weer heel wat anders dan de andere kaarten, maar zo mooi!

Sabine zei

Het maken van een art journal is helemaal geweldig, komt wel goed met die van jou! Prachtig voorbeeld.

Unknown zei

Superleuk gedaan hanny

Sylvia de Bruin zei

Ben net begonnen met een AJ , dit ga ik ook proberen

Judith zei

Ik vroeg me al af wat voor een achtergrond stencil het was maar je foto zegt genoeg. Hoe gaaf is die dan...die kan nu op mijn lijstje...mooi kaartje.
Groetjes van Judith

Lut van den Berghe zei

Wow...wat een geweldige kaart...die kleuren prachtig...weer wat geleerd...had nog nooit van dat papier gehoord.

Crea Ankie zei

Super mooi Hanny!

Jacqueline DH zei

Wat mooi, weer heel anders. Die bubbels zijn gaaf!

Cobie zei

Heel mooi!
Groetjes Cobie

Riet zei

Wat een inspiratie doen we op
Deze kleuren zijn super heb het zelf nog nooit gedaan maar ik vind het prachtig.

Sas zei

Echt heel tof! Dit wil ik toch ook nog eens leren.

marjo van soest-van holst zei

Een prachtige kaart met prachtige kleuren waar je blij van wordt, groetjes Marjo

sylvia zei

Mooie kaart, prachtig kleur gebruik.
Groetjes Sylvia koning

Jeannie Janssen zei

Mooie kaart!

Rosina zei

Heeeeel mooi deze kaart ... zo een schitterend mixed media creatie.... prachtige kleurtjes.... met prachtige stempels CHAPEAU!!!
lieve groetjes Rosina

Suzan zei

Vind ik zo knap gedaan gedaan...ik zou dat niet kunnen.
Misschien eens proberen bij een workshop!
Groetjes Suzan

Jeannie Janssen zei

Wat een mooie kaart met mooie kleuren!

Crea-Mo's Cards & More zei

Wat een prachtige Tag is het geworden😍😍. Mooie sprekende kleuren en de masks zijn weer erg gaaf. Groetjes Monica

Unknown zei

dat stencil met die gaatjes stond al gelijk op mijn wish list maar nu zeker. MOOI!!!!

Wilma Huizinga zei

Heldere kleuren daar houd ik van en toch kies ik meestal voor pastel. Misschien moet ik ook maar eens gaan experimenteren 😊

Petra zei

Wat een super goed idee.

Ans S. zei

Wat een super mooie tag in prachtige kleuren.

Groetjes Ans

Colinda froger zei

Super mooi Hanny dank je wel