Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




dinsdag 15 januari 2019

Noor Scrap challenge.

Hallo scrappers.

Vandaag wil ik jullie laten zien hoe mijn LO, die ik gemaakt heb voor de 13e scrapuitdaging van Noor en Zo, tot stand gekomen is.

Dit is de schets die geplaatst is:


En met deze schets heb ik de onderstaande LO gemaakt:
Uit stroken papier heb ik de rij kleine boompjes gestanst.



Deze stroken heb ik onder elkaar geplakt.
Langs de rand met de boompjes heb ik met mijn schaar geragd zodat deze randen wat groffer worden.
Bij het opplakken van deze stroken heb ik achter de boompjes geen lijm gedaan zodat de boompjes wat meer los blijven staan van het achtergrondvel.


De grotere bomen heb ik gemaakt met de stans Silent Night Christmas Tree.

Op de stroken en op de kerstbomen heb ik met gesso wat spatten en accenten aangebracht.
De grotere bomen heb ik met foamtape opgeplakt.


 
 

Deze foto's heb ik al weer een aantal jaren geleden gemaakt, in december 2012.
Ik ben gek op sneeuwfoto's met zo'n mooie blauwe lucht.
Ik weet nog goed dat ik er destijds een middag op uitgetrokken ben om
allemaal mooie foto's te maken.
Ik kon maar niet stoppen met fotograferen.......

Groeten Hanny.

Geen opmerkingen: