Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




zaterdag 2 november 2019

Demo op 16 november bij Noor en Zo in Waspik.

Hallo bloglezers.

Wat ben ik blij dat ik een creatieve hobby heb.
Vervelen doe ik me nooit.
En ik geniet er zo enorm van om iets te creëren.
Iets concreets in handen te hebben dat ik gemaakt heb.
Bij mijn werk als leerkracht is dat namelijk vaak niet het geval.
Je bent de hele dag druk, maar ik kan aan het eind van de dag niet concreet laten
zien wat ik gedaan heb, heb geen product in handen.
Of je moet de stapel nakijkwerk als dusdanig zien.....

Met iets bezig zijn en vaak niet weten wat het worden gaat,
maar gedurende het proces komen tot iets, is echt genieten.

Eigenlijk ben ik mijn hele leven al creatief geweest.
Mijn moeder heeft me laten ontdekken hoe fijn het is om op deze manier bezig te zijn.
En sinds ik het scrappen ontdekt heb en hierbij ook de mixed media,
is deze hobby steeds meer een uitlaatklep voor mij geworden.
Even lekker ontstressen door heerlijk creatief bezig zijn.
En dan ook nog eens gevraagd worden in diverse designteams,
heeft mede deze hobby voor mij doen veranderen in een "way of life".
Ik vind het fantastisch dat ik de kans krijg om mensen te mogen inspireren.
Om workshops te mogen geven en te zien
dat men enthousiast bezig is, dat men geniet van deze workshops.

Op zaterdag 16 november ben ik bij Noor en Zo in Waspik.
Die dag is het Mega Hobby Festijn en zijn er veel demo's gepland.


Zoals op de flyer te zien is, mag ik deze dag de Rubber Dance stempels demonstreren.
Rubberen stempels die bijzonder mooi zijn, fijntjes gedetailleerd en gemaakt
van een stevige, niet te dunne laag rubber.
Ik heb al een heerlijke tijd gehad met het maken van de voorbeelden.


Ik heb een aantal labels gemaakt met deze stempels.


Bij het beschilderen van de kaft van mijn Art |Journal
heb ik de Rubber Dance stempels gebruikt.




Ik heb met deze stempels kaarten gemaakt.


Ik heb deze stempels gebruikt in mijn Art Journal.

En ik heb nog veel meer projecten met deze Rubber Dance stempels gemaakt
die ik zaterdag 16 november graag aan jullie laat zien en wil uitleggen hoe ik het gemaakt heb.

Wie weet, tot dan, groeten Hanny.

Geen opmerkingen: