Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




donderdag 28 november 2019

Een eenvoudige scrap achtergrond.

Hallo bloglezers.

Ook al kun je tegenwoordig heel gemakkelijk je vakantiefoto's in een mooi
digitaal foto-album verwerken, persoonlijk vind ik het zelf scrappen van mijn
vakantiefoto's nog steeds het leukst. 
Het gevolg is dan wel weer dat ik momenteel bezig ben met het verwerken
van vakantiefoto's van wel 3 verschillende vakanties......
Digitale foto-albums zouden al lang af geweest zijn.
Maar het is zo leuk om met papier, inkt e.d. bezig te zijn.
Dan maar wat langer bezig totdat de albums klaar zijn.

Voor de verwerking van de vakantiefoto's van dit jaar heb ik gekozen voor een kleiner formaat album.
Op het aquarelpapier heb ik eerst Brusho gestrooid.


Het leuke van Brusho vind ik dat er meerdere kleuren vermengd zijn met de basiskleur.
Door het poeder nat te sprayen, krijg je dit effect.


Hierna heb ik een mask (artikel nr. 470.713.612) en distress inkt gebruikt
om deze achtergrond te maken.





Met wat embellishments heb ik de pagina verder afgemaakt.
Weer een vakantiefoto verder met een van mijn albums.

Fijne dag verder, groeten Hanny.

Geen opmerkingen: