Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




donderdag 7 november 2019

Welkom Sint en Piet, een DDBD bloghop.

Hallo allemaal.

Vinden jullie het ook zo leuk dat Sint en zijn Pieten weer bijna in het land gaan arriveren?
Om de vreugde nog wat meer te vergroten, heeft DDBD deze
maand een extra collectie uitgebracht m.b.t. dit leuke feest.


In deze bloghop laten wij jullie zien wat we met deze nieuwe producten gemaakt hebben.


Zelf ben ik aan de gang gegaan met dit stencil met envelopjes, labels en pakjes.
Hierbij heb ik de labels niet als labels gebruikt, maar als vlaggetjes voor een tekstslinger.


Bij deze slinger zie je ook de Paper Art van Sinterklaas terug.


Voor nog meer ideeën kun je nu door naar het blog van 


Mocht je kans willen maken op de prijs die aan deze bloghop verbonden is, vergeet dan niet om ook onder dit bericht een reactie achter te laten.

Leuk dat je weer hier kwam kijken.
Ik wens iedereen een leuke, gezellige Sinterklaastijd toe.

Groeten Hanny.

23 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Geweldig deze Sint en Piet slinger! Groetjes Betha

Aifa zei

Ooo ook al zo leuk! Leuk om wat anders te zien dan een kaartje!

Carmen Audrey zei

Heel mooi gemaakt! Deze zou ik ook graag willen maken voor in mijn klas 😍

Valery zei

Wat een creatief idee weer!

Debby Kuster zei

erg leuk om voor het raam te hang. super idee

@ukje zei

he wat leuk dat had ik nog niet in gedachte toen ik deze mal zag wat leuk. leuk om op het werk
op te hangen super.

Unknown zei

Wat een leuke slinger

Miriam de Vos zei

Wat leuk dat je er een slinger van hebt gemaakt. Zo gezellig😃

Arlette zei

Wat is deze slinger gaaf zeg!!! Die was nog niet in me opgekomen, wat een ontzettend leuk idee!

Arlette zei

Wat is deze slinger gaaf zeg!!! Die was nog niet in me opgekomen, wat een ontzettend leuk idee!

sabine nijhoff-schepers zei

Oh wat een gave slinger!
Hier worden heel veel kindjez erg vrolijk van denk ik!

Beate creates zei

Wat een leuk welkom voor Sint en Piet!

Elly zei

Wat een leuk idee is dit toch weer. Hier kunnen onze kleinzonen zelf mee aan de slag

Betina zei

superleuk deze slinger van labels, daar zou ik zelf niet zo snel aan gedacht hebben ......

Chantal Boeren zei

Wat een mooie slinger voor sint en piet
Jou huisjes vergeten ze niet

Duwien zei

Super leuk.

Richtsje zei

Ook zo leuk! Schreef net bij Ineke dat jullie allemaal laten zien dat er voor alle leeftijden mooie creaties te maken zijn! Ik heb van de bloghop genoten!!

Petra zei

Oh leuk !! Ik vindt het een leuke slinger ( zou ik voor 05 december bij mij in de keuken aan het bord hangen )

Petra zei

Oh leuk !! Ik vindt het een leuke slinger ( zou ik voor 05 december bij mij in de keuken aan het bord hangen )

Fredy zei

Heel leuk is de slinger geworden 👌

Anoniem zei

Super leuk
groetjes, Han

marian zei

Je hebt een gezellige Slinger gemaakt om Sint en Piet welkom te heten. Heel erg leuk hoor.
Groetjes van Marian.

Suzanne zei

Hoi, vraagje, welk papier heeft u voor deze leuke Sint slinger gebruikt?
Mvg Suzanne Borghouts-Campbell