Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




zondag 16 februari 2020

Alcoholinkt.

Hallo bloglezers.

Voor een workshop met alcoholinkt die ik bij Noor en Zo gegeven heb,
heb ik diverse voorbeelden gemaakt.
Ik probeer altijd om een aantal heel verschillende voorbeelden te maken en hiermee
de mensen die naar mijn workshops komen te inspireren.
Het is iedere keer weer verrassend wat de inkt doet.
Ook deze keer vond ik het weer genieten om met de alcoholinkt bezig te zijn.


Bij deze pagina in mijn Art Journal heb ik het  Yupo papier door een stans gehaald.



De strook met openingen zit alleen bovenaan de pagina vast.
Het effect van een losse flap vond ik speels.


De cirkels en tak zijn met oxide inkt gekleurd.
Het contrast hiervan met het iets glanzende yupo papier is mooi.


Deze pagina is o.a. met behulp van een gelli plate gemaakt.

Iedere keer opnieuw geniet ik er weer van om mensen op creatief gebied een
leuke dag vol inspiratie te bezorgen.
Ook deze workshopdag was weer een geslaagde dag.

Groeten Hanny.

Geen opmerkingen: