Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




woensdag 5 februari 2020

Bloghop nieuwe collectie Dutch Doobadoo.

Hallo allemaal.

Dit is een bloghopbericht van Dutch Doobadoo.
Deze keer een extra bloghop aan het begin van de maand omdat een deel van de
februari collectie nu al in de winkels ligt.


In deze bloghop willen we jullie laten zien wat we met deze nieuwe collectie
gemaakt hebben. De variatie van deze collectie is ook deze keer weer groot.

Ik werd helemaal blij van het doosje dat er deze keer bij zit. 
Hiermee ben ik aan de gang gegaan.
En inmiddels heb ik 1 doosje al weer als cadeautje weg gegeven.
Zo leuk om dit doosje te gebruiken om er een cadeautje in te doen.



Voor dit doosje heb ik alleen de buitenlijnen van de Box Art gebruikt.
En zoals jullie zien, is dat ook goed mogelijk.
Met een leuke label erbij, heeft het doosje niet meer nodig.


Bij dit doosje heb ik een stuk restpapier gebruikt.


Deze achtergrond is gemaakt met distress inkt, spray inkt en diverse masks.


Nadat ik het patroon overgenomen heb op papier, dit gesneden heb, heb ik de randen van het
papier gevouwen. Dit doe ik altijd langs een liniaal.


De onderkant van het doosje heb ik gelijmd met de Dutch Doobadoo lijm.
Het cadeautje dat in het doosje komt zal er nu niet uitvallen.



De randen van dit restpapier heb ik met zwarte distress inkt een accent gegeven
voordat ik dit op het zwarte papier plakte.


Door het kleurgebruik passen beide doosjes goed bij elkaar.
Ik denk dat er nog meer mensen hun cadeautje in zo'n doosje gaan krijgen.....

Dit was mijn bijdrage voor deze bloghop.
Dit was onze bloghop.
Je kunt nu weer terug naar het blog van





Mocht je kans willen maken op de leuke prijs die aan deze bloghop verbonden is,
vergeet dan niet om ook onder dit bericht een reactie achter te laten.

Leuk dat je weer hier kwam kijken.


Groeten Hanny.

13 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Super leuk en mooi doosje! Groetjes Betha

Cobie zei

Heel leuk dit doosje. Mooie combinatie dat zwart met geel.
Groetjes Cobie

Josee Heylen zei

Wat leuk, dat heb je mooi gemaakt

hellendegraaf@gmail.com zei

Super gaaf doosje wat een leuke mal

Richtsje zei

Doosjes zijn altijd gaaf en ik moet zeggen dat jij er weer schitterende exemplaren van hebt gemaakt! Zonnig geel in combinatie met zwart-wit, echt geweldig mooi en zo leuk om te krijgen! En kleine cadeautjes kun je een heel jaar rond en voor vele doeleinden gebruiken! Ik zal deze zeker aanschaffen!!

Cinderella zei

Goedemorgen Hanny

Geweldige uitwerking van deze gave Dutch doobadoo mal
En superleuke bloghopronde
Ik doe weer lekker veel inspiratie op
Ik hop nog een keer verder

Liefs en Creatiefs
Cinderella xx

Handmade By Yvonne zei

Wow Super gaaf dit model! doet me aan vroeger denken. kleine pakjes Melk geweldig, leuk om wat bonbons of candy in de geven of voor de tuinliefhebbers wat tuinzaad, met potje en aarde.
Je heb me op een idee gebracht! dat is natuurlijk ook de bedoeling. Bedankt Hanny
creatieve groetjes
Yvonne

Judith zei

Blijft leuk het melkpakje, je creaties is super mooi en bedankt voor de uitleg.
Groetjes van Judith

Henny Nijhof zei

Ik ben zelf niet van doosjes en zo, maar deze is wel heel leuk om te krijgen.
Groetjes Henny

Aifa zei

Wat is dit een leuke mal zeg! Daar kan je echt heel veel leuke kadootjes mee maken!
Deze kado doosjes zijn echt super leuk geworden!!

Diny zei

Wat super leuk gedaan in deze kleurtjes Hanny....wat een ontzettend leuke mal is dit!
Groetjes Diny

joke zei

Wat een leuke mal met het kartelrandje aan de bovenkant. Superleuke doosjes!
Groetjes Joke

ger zei

wat een leukee mal is dit weer een leuk doosje is dat geworden groet gerrie