Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




zondag 22 november 2020

Resultaten van een online workshop.

   Hallo bloglezers.

Gisteren heb ik een online workshop gevolgd van Jolande de Ronde Schalken.
Wat mis ik dit toch, het geven van workshops en het volgen van workshops.
Gisteren heb ik ontdekt dat deze online workshop een prima alternatief is voor deze tijd.
Dit ga ik vaker doen.
De foto's die ik op de pagina's in mijn planner gebruikt heb, zijn oude pasfoto's van mijn moeder.


De materialen die ik bij deze pagina's gebruikt heb zijn o.a. van Dutch Doobadoo en van Cadence.
Verdere informatie over hoe ik deze pagina's gemaakt heb geef ik niet want dat vind ik
niet fair t.o.v. Jolanda de Ronde Schalken.

Tot een volgende keer.

Groeten Hanny Röttjers.

Geen opmerkingen: