Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




donderdag 10 december 2020

Bloghop nieuwe Noor Design collectie.

  Hallo bloglezers.

Vandaag is er weer een bloghop van het Noor design team om jullie de nieuwe collectie van
Noor Design te laten zien.
Ook deze keer is de collectie weer divers.
Een collectie met stansen en papier.

Wellicht herkennen jullie het wel, dat je op het laatste moment ontdekt dat je wat kerstkaarten
tekort komt en nog even snel wat kaarten erbij moet maken......
Het Paper Bloc Advent is dan ideaal om snel een kaart te kunnen maken.



Dit is de snelle kaart die ik met dit papier gemaakt heb.


Met de randstans van Bella Lulu heb ik de rechter rand van de kaart verwijderd.
Hieronder heb ik een strookje blauw papier geplakt. Ook dit strookje is met de randstans gemaakt.


Achter dit blauwe strookje heb ik het deel van de kaart welke ik eerder eraf gesneden had,
weer terug geplakt.


Om de kaart minder saai te laten zijn, heb ik er met witte gesso spetters op gemaakt.


De tekst Merry Christmas heb ik gesneden uit een van de vellen design papier en gemat
op een strookje groen papier.
Het kerstboompje dat onder het kader uitsteekt is gemaakt met als basis een driehoek.
De afbeelding van de sneeuwman komt ook uit het design papier. De randen van deze afbeelding
heb ik geïnkt met distress inkt. Dat heb ik ook gedaan met de randen van de kaart. 
En zo heb ik dus deze eenvoudige, snel te maken kaart gemaakt.

Voor meer inspiratie kun je nu doorhoppen naar

Ook zij heeft weer een mooi voorbeeld gemaakt.

Bedankt dat je weer hier kwam kijken.
Geniet ervan om creatief bezig te zijn.
Groeten Hanny.

4 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel mooi! Groetjes Betha

Bea zei

Prachtig kaartje met de nieuwe freubelspulletjes ....

groetjes Bea.

Engelchen zei

Wat heb je een prachtige kaart gemaakt met de nieuwe spulletjes. Toppy.

Diny zei

Leuk en bedankt voor de uitleg ook