Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




donderdag 24 december 2020

Kerst 2020.

Een kerst zo anders dan we gewend zijn.

Wat is er afgelopen jaar veel gebeurd. Zaken die ik een jaar geleden nooit had kunnen bedenken.
Een jaar zoals dit was in december 2019 voor mij alleen nog maar denkbaar in een verhaal,
in een science fiction film......
Iedere keer weer schakelen, aanpassen, de positieve dingen blijven zien.
Er weer voor gaan en proberen er het beste van te maken viel niet mee iedere keer.
Ik heb veel geleerd afgelopen jaar wat ik anders nooit geleerd zou hebben.
Ik heb afgelopen jaar ontdekt dat ik me thuis prima kan vermaken, de muren komen gelukkig niet
op me af. Mijn creativiteit was een enorm fijne uitlaatklep.
Maar wat mis ik de contacten met andere creatieve mensen om me heen. 
De online contacten met andere creatievelingen, het online samen creatief bezig zijn is gezellig.
Maar wat mis ik het enthousiasme en plezier om me heen tijdens de scrapweekenden en
tijdens het geven van workshops.

Deze art journal pagina heb ik afgelopen jaar gemaakt.
De tekst "trust the process, don't let go, take every chance" zegt zo enorm veel over
het afgelopen jaar.  Het proces, hoe alles komende maanden zal gaan, hebben we niet alleen zelf
in de hand, maar ik hoop echt dat we met elkaar Covid 19 onder controle gaan krijgen.
Er voor blijven gaan om te genieten van alles om ons heen waar we blij van worden.
En de kansen kunnen grijpen die zich voordoen.

Ik wens iedereen goede kerstdagen en hoop dat er voor de mensen die het erg moeilijk hebben
deze dagen dat er voor hen lichtpuntjes zijn zodat ze weer verder kunnen gaan.
Verder gaan in een onzekere tijd. Maar een tijd waarin ook veel moois gebeurt.

Hanny.



Geen opmerkingen: