Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




dinsdag 29 december 2020

The world of reality has its limits....

Hallo bloglezers.



Wat een bijzonder jaar is 2020 geweest.
De sticker art van Dutch Doobadoo "the world of reality has its limits" is bij het verzinnen
hiervan vast niet zo bedoeld als waarvoor ik deze gebruikt heb......


In 2020 was er veel wat niet meer mogelijk was en wat ik tot dan toe altijd heel normaal
gevonden heb. En ineens blijkt dit helemaal niet meer zo normaal te zijn.
Onze zomervakantie brengen we meestal kamperend door.
Dit jaar voelden we er niets voor om te gaan kamperen.
Maar wat heb ik dit kamperen, dit gevoel van vrijheid, gemist
 Daarom heb ik hier een art journal pagina over gemaakt.


Met de Cadence aquarelverf en een billendoekje heb ik het aquarelpapier gekleurd.



Hier overheen heb ik met distress oxide spray wat spetters gemaakt.



Hier overheen heb ik met de Cadence Rusty patina een patroon aangebracht.







Met de begonia Cadence verf, een mask en de Cadence Dora heb ik dit hart gemaakt.







Met Cadence materialen heb ik diverse stansen van Craft Emotions een kleur gegeven.



Met witte gesso heb ik nog wat gespetterd op deze pagina.


De bomen op deze pagina zijn stansen van bladeren.
Deze bladeren heb ik geverfd met Cadence verf. Hierbij heb ik ook de moss verf van Cadence gebruikt.



2020 is bijna voorbij.
Hopelijk gaat 2021 een geheel ander jaar worden.....

Groeten Hanny.

Geen opmerkingen: