Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




zondag 8 mei 2022

Bekendmaking van de give-away.

Goedemiddag.

Wat is het leuk om te lezen wat creativiteit voor jullie betekent.
Wat jullie schreven in de reacties op het blogbericht van 5 mei was herkenbaar.
Voor mij betekent creatief bezig zijn ook heel veel. Het is een uitlaatklep, een rustpunt in mijn drukke leven.
Even de gedachten op nul zetten en 'go with the flow'.
Je ziet iets ontstaan uit je handen. Dat geeft voldoening.

Waar het in eerste instantie ging om het op een mooie manier verwerken van foto's en het vastleggen van herinneringen, is in de loop der jaren het creatief hiermee bezig zijn steeds belangrijker geworden. Ook zonder foto's. Het gaat niet alleen meer om het eindproduct, maar steeds meer om het proces.
Als ik een paar dagen geen tijd gehad heb om even met mijn handen bezig te zijn, dan begint het gewoon te kriebelen om mijn hobbykamer in te duiken.
Door lid te zijn van designteams, word ik uitgedaagd om mezelf op creatief gebied te ontwikkelen, creatieve grenzen op te zoeken. Ik geniet hiervan.
Dit enthousiasme wil ik overbrengen op anderen. Daarom geef ik zo nu en dan workshops en maak ik uitgebreide blogberichten met werkbeschrijvingen. Filmen van wat ik doe, doe ik niet graag omdat ik dan het gevoel heb dat ik erop moet letten wat ik doe en zeg. Laat mij maar gewoon mijn gang gaan en af en toe een foto maken, dat past beter bij mij.

Dankzij Dutch Doobadoo en Pronty Crafts mag ik een give-away weggeven.
Hopelijk gaat dit ook weer uren creatief plezier voor iemand opleveren.
Het zijn producten die ik graag gebruik. Als je hier op mijn blog kijkt, zie je ze vaak langskomen op gemaakte creaties.

Dank je wel voor al jullie leuke reacties op het blogbericht van 5 mei.
Een random-kiezer heb ik het lot laten bepalen.

De 20e reactie onder mijn blogbericht ga ik blij maken met deze gave give-away.


Esther Withagen, dat ben jij!

Je bent lid van de facebookgroep van Dutch Doobadoo mixed media en inmiddels ben je ook lid van de facebookgroep Pronty Crafts and Friends zag ik.
We zijn natuurlijk nieuwsgierig naar wat je met deze materialen gaat maken.
Deel het gerust in beide facebookgroepen zodat je een ander ook weer kunt inspireren.
Als je mij via mijn facebookpagina een persoonlijk bericht wilt sturen met je adresgegevens, dan ga ik ervoor zorgen dat dit gave pakket jouw kant opkomt.
Veel plezier hiermee.

En dank je wel Yart Factory dat ik deze give-away weg mocht geven.

Groeten Hanny.

5 opmerkingen:

Margreet zei

Proficiat Esther.
En Hanny jij bedankt voor de kans om deze gave spulletjes te winnen.
xxx Margreet

alma.heijenk@gmail.com zei

gefeliciteerd Esther en heel veel plezier er mee.
groetjes Alma

Elly zei

Van harte gefeliciteerd.
Groetjes Elly

Els zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Els zei

Gefeliciteerd Esther en wat heerlijk dat jij dit super gave pakket gewonnen hebt.
Leuke actie van Hanny

Groetjes, Els