Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




woensdag 22 februari 2023

Make en take bij Zo.

Hallo bloglezers.

Zaterdag 25 februari kun je bij Noor en Zo een make en take komen maken.


In deze make en take worden diverse technieken gebruikt. Je maakt met de Izink Dye Spray een achtergrond, werkt met een mask en (stempel)inkt en gaat embossingpoeder gebruiken.


Je kunt de creatie die je maakt, gebruiken als pocket voor in je planner of op een kaart. Je kunt je creatie ook gebruiken als kleine pagina in je planner.

Ik heb er weer zin in. Jullie ook?
Groeten Hanny.

Geen opmerkingen: