Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




maandag 27 februari 2023

Verschillen planner Elizabeth Craft Designs en Studio Light.

Hallo allemaal.

Ik merk dat er veel mensen zijn die zich afvragen wat het verschil is tussen de planner van Elizabeth Craft Designs en die van Studio Light.

Met foto's wil ik jullie dit laten zien.
Veel stansen van ECD zijn ook in de planner van Studio Light te gebruiken.


Dit zijn de 2 planners die ik voor deze vergelijking gebruikte.


Op deze foto zie je een paginastans van ECD.
Deze ligt op een planner pagina van de Studio Light planner.
Je ziet dat de gaatjes gelijk liggen, maar dat de planner van Studio Light een bredere en kortere pagina heeft.


Deze ECD stans is heel goed te gebruiken in de Studio Light planner. Je ziet dat ik hem gewoon in de ringband kan schuiven.


De ECD planner is smaller en langer. Een stans van ECD zoals dit hart komt in de Studio Light planner erg dicht bij de rand uit.


Maar de kleinere stans van het hart past weer perfect in beide planners.


Op deze foto zie je het verschil in breedte van beide planners. De bovenste planner is van ECD, de onderste van Studio Light.

En dan is er natuurlijk ook nog het verschil in uitstraling van beide planners. Dat is denk ik dan ook de reden van het prijsverschil. Dit heeft te maken met persoonlijke voorkeur.

Maar van 1 ding ben ik overtuigd.
Welke planner je ook gebruikt, het is erg leuk om hiervoor de pagina's te maken.

Groeten Hanny. 

Geen opmerkingen: