Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




dinsdag 23 mei 2023

Nieuwe Dutch Doobadoo collectie.

 Goedemorgen.

Dutch Doobadoo brengt weer een nieuwe collectie uit.

Zoals je ziet is deze collectie weer divers en kun je er allerlei kanten mee op.
Het designteam van Dutch Doobadoo heeft op instagram een instahop geplaatst  (of zal dit vanochtend nog) zo snel mogelijk plaatsen.

In deze instahop kun je bekijken wat er allemaal met deze nieuwe collectie gemaakt is.


Mijn voorbeeld voor deze instahop is deze art journal pagina waarbij ik de steentjes mask uit de nieuwe collectie gebruikt heb.
Deze art journal pagina is de eerste pagina die ik in een stash journal wil gaan maken. Geen idee of er al stash journals bestaan. Zo niet, dan ga ik hiermee gewoon een trendsetter zijn...
Ik ben altijd van mening dat je met zo ontzettend veel dingen nog wat kunt doen. Deze journal ga ik dan ook vullen met allerlei stash die ik nog heb liggen. Nu hoop ik maar dat mijn hoeveelheid stash hierdoor kleiner gaat worden en niet nog groter omdat ik in te veel dingen mogelijkheden zie.......


Deze pagina begon met een envelop die ik gebruikt had als ondergrond om iets op te leggen om te inkten. Ik weet niet eens meer wat. Toen ik klaar was met inkten bedacht ik me dat dit er zo best leuk uitziet en het begin zou kunnen zijn van iets. Inmiddels ben ik er achter dat dit inderdaad een mooi begin was van iets.....

Met de steentjesmask uit de nieuwe collectie heb ik op deze achtergrond een patroon aangebracht.


Dit heb ik gedaan met deze Distress Crayons.


Daarna heb ik met de Distress Oxide Spray (speckled egg) de achtergrond meer kleur gegeven.



En vervolgens heb ik mijn stash erbij gepakt en kwam er deze pagina uit mijn handen.
Vorm en kleur waren hierbij bepalend voor mij om deze stash te gaan gebruiken.

Het is zo heerlijk om hiermee bezig te zijn.
Ik vermoed dat dit de eerste art journal pagina van dit album is en waarbij er nog veel pagina's zullen gaan volgen.

HIER is de link naar mijn instagram pagina.
In het bericht met deze pagina dat daar staat (als het zo 's morgens vroeg al gelukt is.....) kun je ook de pagina's van de andere designteamleden vinden, hierop klikken en dan hun bijdragen aan deze instahop vinden.
In dat instabericht kun je ook lezen wat je moet doen om deze gave nieuwe collectie te winnen.


Veel plezier bij de instahop.
Dank je wel weer voor je bezoek hier.
Fijne dag verder, groeten Hanny.

Geen opmerkingen: