Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




woensdag 14 juni 2023

De romantic collectie van Pronty.

Hallo bloglezers.

Pronty heeft weer een nieuwe collectie uitgebracht. Deze collectie wordt de Romantic collection genoemd.


Zoals je kunt zien is dit een uitgebreide collectie met veel verschillende materialen om weer veel leuks te kunnen maken.


Ik ben met het papier aan de gang gegaan en heb hiermee een kaart gemaakt.


Basis voor deze kaart is deze shape art.


Het grootste vel papier is een vel papier dat ik nog had liggen. Op dit vel heb ik de brayer met verf schoon gerold. Omdat je maar zo weinig van dit vel ziet, vond ik het zonde om hiervoor het papier uit de mooie papierset te nemen. De andere 2 lagen voor deze kaart zijn wel gemaakt met het papier uit deze Pronty Romantic collectie.
De randen van de verschillende vellen papier heb ik met Distress inkt bewerkt.


Uit de verschillende vellen papier heb ik het een en ander uitgeknipt, wat zwarte lijntjes hier rondom getekend en dit op de kaart verwerkt.


Toen alles opgeplakt was, heb ik nog even met Gesso gespetterd.

Dit is mijn eerste creatie die ik met deze collectie gemaakt heb. Er zal nog veel meer dat gemaakt is met deze collectie volgen.

Fijne dag vandaag en tot een volgende keer.
Groeten Hanny.

Geen opmerkingen: