Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




vrijdag 16 juni 2023

Er komen weer 2 workshops aan.

Goedemorgen.

Wie ooit een workshop bij mij gevolgd heeft, weet dat ik volop geniet van het geven van workshops.
De contacten met de mensen, het enthousiasme en plezier hebben met elkaar, elkaar inspireren, het zien wat iemand doet en hierdoor beter kunnen adviseren. Gerichte tips en adviezen geven zodat creaties nog mooier worden. Dat is o.a. in mijn ogen wat een workshop moet zijn.
En dat kan (en wil) ik niet in een live of online doen.

Daarom staan er weer 2 workshops gepland.

Op zaterdag 19 augustus zijn Natalie van Zuuren en ik in Waspik bij Noor en Zo voor de 2e Planner Retreat. Deze dag worden er 2 (planner)workshops aangeboden. Een door Natalie en 1 door mij.
Je kunt de creaties die je die dag gaat maken in een planner verwerken, maar er ook een pagina in je art journal mee maken, als achtergrond gebruiken voor een kaart enz.
Na een gezellige en succesvolle 1e retreat kijk ik weer uit naar deze dag.


Dit is een van mijn voorbeelden met de technieken voor de workshop van deze dag. Maar ervaring heeft geleerd dat mensen er hun eigen ding van maken en het eindresultaat er dus ook geheel anders uit kan gaan zien. En mocht je tips of adviezen van ons willen hebben over het maken van planner pagina's, neem dan gewoon je eigen planner mee. Ook hier maken we tijd voor deze dag.

Meer informatie over de 2e Planner Retreat kun je HIER vinden.


De 2e workshop die nu gepland staat is een mixed media workshop.
Deze wordt gegeven op zaterdag 16 september en loopt al lekker vol. Op dit moment zijn hiervoor nog maar 3 plaatsen vrij.
Tijdens deze workshop maak je een art journal pagina. Als je wilt kun je deze ook in een planner verwerken. Stap voor stap ga je een achtergrond opbouwen. Hierbij worden gesso, structuurpasta, acrylverf, embossingpoeder en nog wat meer materialen gebruikt. Deze dag zal er ook aandacht zijn voor hoe je een mooie indeling van een pagina kunt maken.


Dit is het voorbeeld dat ik voor deze workshop maakte.

Meer informatie over deze workshop kun je HIER vinden.

Het is zo heerlijk om met mixed media materialen bezig te zijn.
Genoeg achter de computer gezeten, ik ga weer lekker creatief zijn.

Fijne dag iedereen.

Geen opmerkingen: