Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




donderdag 12 september 2024

Een kerstkaart.

Goedemorgen.


De nieuwe collectie Knippen en plakken met Jaap 'Cold Days' is ook erg leuk om kerstkaarten mee te maken.
Persoonlijk vind ik een collectie geslaagd als je maar weinig nodig hebt om een leuke kaart te maken.
En dat is bij deze Dutch Doobadoo collectie het geval vind ik.


Dit is de collectie 'Cold Days'

Het tekstbord op de kaart is gemaakt met een afdruk van de stempel uit deze collectie.


De die-cuts zijn ontzettend gemakkelijk om te gebruiken.


In de set papier zitten 3x4 vel dubbelzijdig bedrukt papier op A4 formaat.

De staanders van het bord zijn gemaakt met de die-cuts van de hekjes.

Ik heb weer een kerstkaart af om te kunnen versturen. De eerste die ik met deze collectie gemaakt heb. Er gaan er meer volgen.

Fijne dag, groeten Hanny. 

Geen opmerkingen: