Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




donderdag 5 september 2024

Happy Harvest.

Hallo bloglezers.



In mijn klaslokaal heb ik een letterbak staan (net iets groter als de letterbak op deze foto).
Het is leuk om deze letterbak te vullen met items die met het seizoen te maken hebben.
En dan komt de Dream Plan Do collectie Happy Harvest van Dutch Doobadoo perfect van pas.
In deze letterbak past de 4e label die ik maakte niet, maar in de letterbak die op school staat, gaat dit wel passen.
Gebruike materialen:
Die-cuts 474.007.042
Die-cuts 474.007.043
Designpapier 473.005.066
Rubberen stempel konijn 497.004.024

Leuk dat je weer hier kwam kijken.
Groeten Hanny.

1 opmerking:

Henriët zei

Wat een gezellige letterbak met mooie kaartjes. Leuk om zo een hoekje in je klas mee te laten gaan met de seizoenen en dat je er steeds weer iets moois en zelfgemaakt aan toe kunt voegen.
Groetjes van Henriët