Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




donderdag 28 maart 2019

Bloghop met de nieuwe collectie van Dutch Doobadoo.

Hallo allemaal.
 
In dit bericht is de nieuwe collectie van Dutch Doobadoo te zien.
Als jullie hier gekomen zijn via de bloghop, dan hebben jullie al veel mooie voorbeelden gezien die gemaakt zijn met deze nieuwe collectie.
 

 
Deze keer ben ik aan de gang gegaan met een combinatie van de
Dutch Fold Card Art (470.713.334) en de Dutch Mask Art (470.715.136).
Het blijft een heerlijke combinatie om met een mask, mixed media en een aparte kaartvorm
aan de gang te gaan.
 
Mijn papier heb ik eerst een kleur gegeven met Dylusions Inkt Spray.
 

Hier overheen heb ik nog een acrylic spray gebruikt.
Deze spray is wat minder transparant en laat meer spetters achter
zoals op onderstaande foto te zien is.
 

Dit papier heb ik gebruikt bij deze kaart.

 
Aan de voorkant van de kaart heb ik deze mask in combinatie met een blending tool en zwarte stempelinkt gebruikt.
Ik heb altijd een bakje dat gevuld is met allerlei restjes papier, stempelafdrukken e.d.
die ik van eerdere projecten over gehouden hebt.
Hiermee heb ik de voorkant van de kaart afgemaakt.
 
 
 
 
 
Omdat de binnenkant van de kaart nog erg wit was, heb ik hier ook de sprays gebruikt. 
De zwarte lijntjes in de binnenkant van de kaart zorgen voor een contrast.
Deze lijnen heb ik ook met de nieuwe mask, een blending tool en stempelinkt gemaakt.
Met deze zelfde stempelinkt heb ik de rand van de kaart iets zwart gekleurd.
   
Voor nog meer ideeën met deze nieuwe collectie kun je nu doorhoppen naar
 
Wil je kans maken op de mooie prijs die er bij deze bloghop te winnen is, vergeet dan niet om een reactie hier onder dit bericht achter te laten.
 
Leuk dat je weer hier was.
Veel plezier met de verdere bloghop.
 
Groeten Hanny.

20 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Toffe kaartvorm, helemáál leuk door je prachtige uitwerking, lekker kleurrijk, ook aan de binnenkant. Super leuk!
Dank je wel voor de inspiratie!
Nancy

Sylvia de Bruin zei

Super gaaf

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel erg mooi! Groetjes Betha

Handmade By Yvonne zei

mooi model kaart zeg.
en die frisse kleuren,mooi al die kleuren!
bedankt voor t delen
groetjes Yvonne

hellendegraaf@gmail.com zei

Wat een fris vrolijk kaartje en ook weer zo n leuk model

Lucky L. zei

Heel mooi gedaan met die kleurtjes!
Groetjes Ingrid

Bea zei

Wat een gave kaart Hanny, heel erg mooi gedaan....

groetjes Bea.

Engelchen zei

wat een aparte kaart, maar wel heel mooi.

groetjes Geesje

Marianneke zei

Helemaal super deze kaart.

marian zei

Wat een leuk bijen kaartje groetjes marian

Lut van den Berghe zei

Wat een gave kleuren!

Ellen zei

Wat een leuke combi van sprays en verschillende papiertjes, ziet er echt geweldig uit! Bedankt voor de inspiratie! Ik ga verder hoppen...

groetjes, Ellen

Wilma van Bergen zei

Wat een mooie voorjaarskleurtjes, echt heel.leuk kaartje

Cobie zei

Wat heb je dit leuk gemaakt. Prachtig die zonnige kleurtjes.
Groetjes Cobie

Gerlinde zei

Wat onwijs gaaf gewerkt! Supermooi resultaat in geweldige vrolijke kleuren!
Groetjes,
Gerlinde

Miet B zei

een heel mooie kaart met heel wat techniek achter. super wat jij allemaal gebruikt hebt om een eigen achtergrond te creëeren die zo cool is. super gedaan en het resultaat is geweldig. bedankt voor de tips.

groetjes Miet

Yvonne van de Ven zei

Wat een prachtige creatie Hanny.
Wat een leuk effect met die sprays!

Groetjes Yvonne

Marina zei

Super mooie kaart Hanny heel mooi gedaan!

Groetjes Marina

CreaBeaDaantje zei

Super vrolijke lente kaart!!👌

Adriana zei

Wat is dit mooi gedaan! Echt leuk zo met die spetters en prachtige binnenkant erbij!