Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




zaterdag 2 maart 2019

In de spotlight Noor! Design.


Hallo allemaal.

Het designteam van Noor is aan het freubelen geweest met het Happy Travel papier
en de labelvellen die bij deze serie papier te koop zijn.
Voor deze bloghop heb ik 2 labels uit de set labelvellen gebruikt.
Ideaal om met deze labels en wat restjes papier even een
snelle verjaardagskaart te kunnen maken.


Deze kaart heb ik op deze manier gemaakt.


Met een brayer heb ik wat verdunde acrylverf op een blaadje aangebracht.
Dit blaadje heb ik op een craft gekleurde kaart geplakt.



Uit mijn restenbak komen dit blaadje en cirkel.
Op het papier zie je afdrukken van alcoholinkt in combinatie met de gelliplate.


En dan nog de labels erbij en een stans gebruikt.


En ik had de kaart in 15 minuten af.
Op tijd om verzonden te worden.

Veel plezier met de verdere bloghop.

Vanaf hier kun je doorlinken naar Corina

Groeten Hanny.

13 opmerkingen:

Sylvia de Bruin zei

Heel erg leuk , less is more

Ciela zei

Wat een bijzondere mooi kaart en dat je, je eigen achtergrondjes erbij gebruikt heb. Heel mooi!

Sandra zei

Wat een mooie kaart.
Leuke combinatie zo.

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel mooi en mooie kleurtjes! Groetjes Betha

lizrieka zei

Hier kan ik nog veel van leren. Eigen achtergrondjes kunnen maken lijkt me zo leuk om te doen. Mooi resultaat hoor.

Ellen zei

Bij jou kom ik een heel andere - en heel gave! - techniek tegen: de kleurencombi vind ik erg mooi gekozen. Leuk om te zien dat er zo weer een heel andere creatie is ontstaan.
Dank je wel voor de inspiratie. Ik ga verder hoppen!

groetjes, Ellen

hellendegraaf@gmail.com zei

Wat is die origineel. Echt heel leuk en mooi

Caroline zei

Wat een mooie layout! Zo origineel gedaan, prachtig!
Groetjes Caroline

Aartje zei

Leuk dat je laat zien dat je deze lijn ook op een hele andere manier kunt gebruiken. Geeft een mooi effect.
Groeten, Aartje

Joke zei

Bijzonder gedaan. Heel verschillend met de vorige, maar ook zeker erg leuk.
Groetjes Joke

Crea-Mo's Cards & More zei

Het is er weer een prachtige kaart geworden. Liefs Monica

Crea-Mo's Cards & More zei

Het is er weer een prachtige kaart geworden. Liefs Monica

Jacqueline zei

Een snelle maar wel heel mooie kaart, weer heel iets anders.
groetjes Jacqueline