Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




vrijdag 23 september 2022

Een aantal labels.

Hallo bloglezers

Het is altijd handig om een aantal labels klaar te hebben liggen.
Dus heb ik weer een voorraadje gemaakt.


Voor deze 'grotere' labels heb ik het papier uit de Under Construction lijn van Pronty (artikelnummer 471.201.004) gebruikt.


Op het stukje vellum dat ik bij deze labels gebruikt heb, heb ik de pijltjesmask uit de Under Construction collectie (artikelnummer 470.802.098), versamark en wit embossingpoeder  gebruikt.


De kleine labels zijn gemaakt met het chipboard (artikelnummer 492.001.029) uit deze zelfde lijn.


Deze labels heb ik eerst met gesso een ondergrond gegeven en daarna bewerkt met watercolors.
Hier en daar heb ik nog op de labels gestempeld.

Ik kan weer een cadeautje opvrolijken.

Tot een volgende keer, groeten Hanny.

Geen opmerkingen: