Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




donderdag 23 november 2023

Een verjaardagskaart.

Goedemorgen.

Bij het samenstellen van de Pay it Forward collectie voor Pronty, heb ik in gedachten gehouden dat dit een collectie moet worden die je kunt gebruiken voor het art journalen, voor je planner, scrapbooking, maar ook zeer bruikbaar is bij het maken van kaarten.

De verschillende items matchen dan (in mijn ogen) ook goed met elkaar.

Dat zie je in deze kaart terug.




Voor deze kaart heb ik het blokjesstencil gebruikt. Dit in combinatie met Distress inkt en de Derwent graphitint.


Je ziet er een paper art quote terug.


Het label van de cakejes is te vinden op de achterkant van een van de bladen uit deze papierset. Ook de strookjes papier op de kaart komen uit deze papierset.
Het papier is 21x21 cm, dubbelzijdig bedrukt. In iedere set zitten 2x 10 vel.

De quote is te vinden op het stickervel met quotes.

Fijne dag verder, groeten Hanny.


Geen opmerkingen: