Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




zondag 27 maart 2011

Secret scraplift.

Op het scrapbookforum organiseer ik een Secret Scraplift.
Hierbij maak ik een LO, verstuur deze LO naar een aantal dames. Zij liften mijn LO en sturen vervolgens de door hun gemaakte LO weer verder naar anderen.
Als iedereen klaar is met de lift, wordt alles op het forum geplaatst. Eigenlijk lijkt het wel op dat spelletje van vroeger: een zin doorfluisteren. Aan het eind van het spel is een deel van de zin nog wel herkenbaar, maar er zijn ook allerlei nieuwe dingen bij gekomen. Zo is het ook met de LO's die we maken.

Hieronder een impressie van zo'n Secret Scraplift. Om alle LO's te plaatsen wordt een beetje erg veel aangezien er 15 personen meededen deze keer.
Om toch een beetje een indruk te geven hier enkele LO's die gemaakt zijn nadat ze mijn LO ontvingen:

Dit is de LO die ik als uitgangspunt voor de lift gemaakt heb:

Het achtergrondvel is deels afgedekt en vervolgens heb ik de randen met een tekststempel gestempeld en gedistressed.

Dit is wat anderen gemaakt hebben:

De LO van Marieke Derksen:

De LO die Wendy gemaakt heeft:

En de LO die Margreet gemaakt heeft:

Het is iedere keer weer enorm leuk om al die mooie LO's binnen te zien komen. Heel verrassend wat een ander met een door mij gemaakte LO doet.

2 opmerkingen:

Dilly zei

Bij toeval kwam ik op jouw blog terecht. Wat een leuke dingen maak je! Prachtige LO heb je gemaakt en de andere deelnemers hebben ook een leuke uitwerking van jouw LO.

Dilly zei

Vergeet ik nog te zeggen dat je een fantastische rij 'tips en technieken' hebt. Dank je wel voor het delen!