Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




maandag 24 december 2012

Fijne Kerstdagen.

Met Kerstmis vind ik het altijd heerlijk om thuis te zijn.
Er hangt zo'n gezellig en vredig sfeertje in huis.
Niet dat het hier anders niet gezellig is en dat de vrede ver te zoeken is.....
Gelukkig niet.

Maar met de lichtjes in de boom, de vele versieringen in huis, de bloemstukjes die her en der staan, binnen en buiten de kaarsjes aan, worden deze dagen toch wel speciale dagen.
Dagen waarop ik stil sta bij hoe goed we het hebben.
We zijn allebei gezond, ondernemen regelmatig leuke dingen, genieten van het Leven.
Ik realiseer me dat dit niet bij iedereen het geval is.
Voor veel mensen zijn dit dagen die ze het liefste zouden overslaan.
Omdat ze ziek zijn en weten dat dit hun laatste Kerstfeest zal zijn.
Omdat ze niet lekker in hun vel zitten en zich eenzaam voelen.
Omdat dingen niet lopen zoals ze zouden willen en ze hier enorm veel moeite mee hebben.

Ik wens iedereen hele fijne Kerstdagen toe en ik hoop dat de mensen die het moeilijk hebben deze dagen, toch op de een of andere manier een beetje mee kunnen krijgen van de warmte en het licht die deze dagen geven. Dat dit hun kracht zal geven om verder te gaan met Leven als ze het even niet zien zitten.

Geen opmerkingen: