Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




vrijdag 8 augustus 2014

PL'en, maar dan zonder foto's.

Kun je met je PL verder gaan terwijl je je foto's nog niet hebt afgedrukt?
Dat zat ik me van de week af te vragen.
Ik had zin om met gesso, verf, inkt en masks aan de gang te gaan en heb besloten daarom maar weer wat achtergrondjes voor mijn PL te maken.
En toen die achtergrondjes af waren bedacht ik dat ik deze eigenlijk ook al wel in de PL hoezen kon doen samen met wat bijpassende papiertjes.

De resten van de andere papiertjes die ik bij deze pagina's gebruikt heb, heb ik apart gehouden.
Hiermee kan ik dan de pagina verder aankleden als ik de foto's afgedrukt heb.


Bij week 6 en week 7 heb ik de pijlen kaartjes zelf gemaakt.
En dit is het weekkaartje:


Bij week 8 en 9 heb ik de blauwe kaartjes gemaakt waarop de verf zo uitgespat is.
Ik vraag me nog af of ik op alle kaartjes nog wat zwarte spatten aan zal brengen.

Detail van de tekst van week 8. Bij het linker kaartje komt een foto over het weeklabel heen, vandaar dat er op deze pocket maar een klein deel van de label te zien is.


Week 9:
Week 10. Het papier met de hexagons heb ik zelf gemaakt:
En het weekkaartje van week 10:

Het weekkaartje van week 11 zit alleen aan de onderkant vast zodat ik onder het weeknummer nog een foto kan schuiven. De ronde cirkel met het weeknummer erop is weer een deel van het zelf geschilderde  papier.

En nu maar snel een keer weer een aantal foto's afdrukken zodat ik de pagina's verder af kan maken. :-)






Geen opmerkingen: