Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




donderdag 7 februari 2019

Take time to enjoy.

Hallo allemaal.

Een nieuw jaar is al weer een tijdje aan de gang.
Zal dit ook weer een jaar worden waarbij de tijd voorbij vliegt?
Op deze Shape Art Cheeseboard (art.nr. 470.713.167) heb ik een van mijn favoriete quotes verwerkt.
"Take time to enjoy the simples things in life"
Daar ben ik me al een tijd erg van bewust en dit heeft me veel fijne momenten opgeleverd.


Deze tekst heb ik gestempeld op een verfstrookje.
Op dit verfstrookje heb ik eerst nog wat aquarelverf gedaan voordat ik de stempelafdruk maakte.


Het papier wat ik bij deze kaart gebruikt heb, heb ik gemaakt
met behulp van de gelli plate.

Zoals jullie zien heb ik eens de verschillende lagen van het papier niet exact gelijk opgeplakt,
maar iets verschoven.
De roze en blauwe stipjes die je ziet, heb ik gemaakt met de pearl pen van DDBD.


Ik hoop dat iedereen volop creatieve genietmomenten mag hebben.

Groeten Hanny.

2 opmerkingen:

martina's kaartjes zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
martina's kaartjes zei

oeps, daarnet een beetje te snel !
helemaal leuk is dit kaartje geworden,
mooi, dat felle kleurtje dat je gebruikt hebt
grtjs,martina
x