Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




donderdag 14 februari 2019

Bloghop nieuwe Noor! Design collectie.

Hallo bloglezers.

Ook deze maand is er weer een leuke collectie met nieuwe materialen.
Gezellig dat jullie komen kijken.
Met deze bloghop willen we jullie een aantal voorbeelden laten zien die gemaakt
zijn met deze nieuwe materialen.



Voor deze bloghop heb ik een Lay out gemaakt.

Hierbij heb ik de stansjes van de filmstrips (6003/1232) en het
scrapstencil Tags and labels (6002/0883) gebruikt.


Voor de Lay Out ben ik begonnen met het maken van een achtergrond.


Vervolgens heb ik met structuurpasta en een mask hier overheen een patroon aangebracht.



Met de navulling voor de Distress inkt en met spray inkt heb ik gespat.


Hier en daar heb ik het papier wat donkerder gemaakt met Distress inkt en een blending tool.
Ook heb ik met het washi tape stempeltje (6004/0028) afdrukken gemaakt.



Het scrapstencil Pijlen (6002/0825) heb ik gebruikt om met een fijnschrijver de chevrons te tekenen.


Voor de fotomat (papier van het paper Bloc Happy Travel) heb ik het nieuwe
scrapstencil van deze maand gebruikt.
Dit stencil is ook leuk om bijvoorbeeld een mini album te maken met allemaal
verschillende randen aan de pagina's..


Onder de foto steken de stansjes van de filmstrips uit.


Dit was mijn bijdrage aan deze bloghop.

Voor meer inspirerende voorbeelden kun je nu door hoppen naar de blog van


Mocht je kans willen maken op de prijs die aan deze bloghop verbonden is, vergeet dan niet om een reactie onder dit bericht achter te laten.

Groeten Hanny.

19 opmerkingen:

Marie-Anne zei

Wat een mooie lay-out!

Marie-Anne

Ela zei

Wauw, wat een prachtige lay-out! Zo komt de foto heel mooi tot zijn recht. Groetjes Ela

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtige scrappagina! Groetjes Betha

Gea Nijhuis zei

Heel erg mooi, wel anders dan ik zie van de rest.. maar ook prachtig 😍

hellendegraaf@gmail.com zei

Heel apart maar super mooi

Ciela zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Ciela zei

Vorige reactie even verwijdert, dacht een baby kaart te zien en zag een srap lay out haha.
Dus weer terug gekomen om eens goed te kijken naar jouw leuke creatie.Ik ben nog niet zo van het scrappen maar vind deze creatie wel mooi!

Wilma van Bergen zei

Wat een schitterende creatie Hannie, maar zo zou ik het echt niet kunnen. Misschien toch ooit eens een workshopje volgen.

Marga bisschops zei

Prachtige lay out. En de kleuren passen precies bij de luikjes op de fotoπŸ˜ƒ

ionabunny zei

Wow, that is a gorgeous LO. Love how your background colours reflect the picture and those distressed film strips are wonderful. So many lovely details. Love this. Hugz

Hanny M. zei

Verrassend en heel anders dan je collega designers, maar zeer zeker ook heel mooi.

Riet zei

Mooie lay out met prachtige kleuren combinatie .....en o zo a;Derks dan wat we al gezien hebben .....erg leuk.....

Crea Astrid zei

Wat een prachtige LO heb je gemaakt. Goede uitleg erbij.

Groetjes, Astrid.

Cobie zei

Super mooi! Leuk hoe je van elke stap een foto laat zien.
Groetjes Cobie

Maryann Laursen zei

Such a beautiful layout here too. I loved the colors and the diecuts looks amazing too. Awesome job here, well done.

Dia zei

Heel erg mooi.

Astrid van der Linde zei

Heel mooi!! Dit is wel mijn kleur en stijl! Ik hou ervan! En slim gebruik van de spulletjes allemaal! <3

Crea-Mo's Cards & More zei

Wat een mooie lay-out😍😍. Groetjes Monica

Lucky L. zei

Hele mooie lay-out!