Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




vrijdag 10 april 2020

Go for it.

Hallo bloglezers.

In het dagelijkse leven zijn er vele doelen die behaald moeten worden.
Maar bij het bezig zijn in mijn art journal is dit allemaal niet belangrijk.
Het gaat om het heerlijk genieten waarmee je bezig bent.
Zonder einddoel voor ogen.
Je begint ergens mee, maar hebt vaak nog geen idee waar het zal eindigen.
En dat was ook weer het geval bij de pagina's die ik jullie vandaag wil laten zien.


Ik ben gek op allerlei soorten teksten/quotes en gebruik dit graag bij mijn pagina's.
De teksten die ik op deze pagina's gebruikt heb, vind ik erg mooie teksten.
Teksten die ook op creatief gebied een betekenis hebben.


Dit is de mask waarmee ik begonnen ben.


Met gele distress inkt heb ik een deel van de strepen gekleurd.
Hierna heb ik er met zwart overheen gesprayed.


Dit gestreepte stuk papier was de basis voor de pagina's in mijn art journal.
Met allerlei restjes papier, gestanste vormen en teksten heb ik de pagina verder afgemaakt.


Op dit papier zie je een aantal stempelafdrukken terug.
Op deze manier is het erg leuk om je eigen designpapier te maken.
Door er wat geel aan toe te voegen past dit papier perfect bij deze pagina's.


Hier een detailfoto van de rechter pagina.

Dit zijn weer 2 pagina's in mijn Art Journal.
Wellicht heb ik jullie weer hiermee kunnen inspireren
om ook zelf aan de gang te gaan in jullie art journals.

Groeten Hanny.

1 opmerking:

miekequilt zei

Wat een mooie, vrolijke pagina's. Ik werk liever met stofjes dan met papier, maar laat me graag inspireren om het toch eens te proberen. Bedankt voor het delen.