Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




woensdag 15 april 2020

Life is amazing.

Hallo bloglezers.

Vandaag wil ik jullie laten zien dat het Dutch Paper Art ontzettend leuk is om in combinatie met scrappen te gebruiken.



Momenteel ben ik bezig met het verwerken van onze foto's van een vakantie aan het Lago Maggiore.
Omdat we al vrij snel na een aantal drukke werkweken vertrokken, leek het ons niet verstandig om al die kilometers naar het Lago Maggiore in een keer af te leggen, maar om halverwege te overnachten. 
We kozen daarvoor een hotel uit in het mooie Weil am Rhein, bij het drielandenpunt Duitsland, Frankrijk en Zwitserland.
's Avonds moesten we natuurlijk even dit bijzondere punt bezoeken.
Bij deze Lay out komen de nautische accenten van de Dutch paper Art A5 nautical (Artikelnummer: 472.948.025) goed van pas.



De Dutch paper Art is er in verschillende thema's.

Groeten, Hanny.


Geen opmerkingen: