Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




donderdag 9 april 2020

Magic is something you make.

Hallo bloglezers.

Vandaag wil ik jullie een mixed media pagina laten zien waarbij ik
mijn stansmachine goed heb laten draaien:


Deze pagina heb ik op de volgende manier gemaakt:


Op aquarelpapier heb ik met structuurpasta de sterren aangebracht.



Hier overheen heb ik aquarelverf laten lopen.
De donkerblauwe strepen zijn gemaakt met de reliëf pasta van Cadence (kleur Petrol).
Hierbij heb ik een grunge mask gebruikt.





De takjes heb ik gestanst en hierna ingekleurd met aquarelverf.
Omdat ik ze wilde clusteren in een soort van kader, heb ik een photoframe
gestanst waarin in de takjes gestoken heb.
Vervolgens ontdekte ik dat de takjes wegvielen tegen de achtergrond, daarom heb
ik 2 repen papier gescheurd en dit achter het frame geplakt.
En ook nu weer vond ik zwarte gesso spatten onmisbaar.



Aan de bovenkant van de pagina heb ik nog een vrolijk cluster gemaakt.

Om de pagina wat beter uit te laten komen, heb ik met distress inkt en een blending tool
de randen wat zwart gemaakt.


Deze pagina heb ik tijdens een scrapweekend gemaakt.
Een weekend met 16 dames waarbij we heerlijk creatief waren, gezellig gekletst hebben
en heel erg veel gelachen hebben.
De reacties op deze pagina waren heel uiteenlopend.
Men vond het absoluut niet iets in mijn stijl,
of men was er razend enthousiast over.
Waarom deze pagina niets voor mij zou zijn, daar ben ik niet achter gekomen.
Zelf vind ik deze pagina namelijk wel bij mij passen.

Tot een volgend blogbericht.

Groeten Hanny.

Geen opmerkingen: