Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




maandag 15 februari 2021

De 6e mask.

Hallo creatieve lezers.

Misschien verwachten jullie na deze titel wel een boekrecensie of filmrecensie......
Dat is echter niet het geval. In een spontane opwelling besloten wij, het Mixed Media Designteam van Dutch Doobadoo, om allemaal onze 6e mask uit de map, la of van de ring te pakken en hier een creatie mee te maken. Hierbij stelden wij ons als enige verplichting om de 6e mask te pakken en hiermee te doen wat we zelf willen en zo jullie te kunnen inspireren met een verscheidenheid aan creaties. 

Voor deze Challenge ben ik ook met de 6e mask die in mijn map zat aan de gang gegaan.






Het complete blogbericht waarin je de creaties met de 6e mask van alle DT leden van het Dutch Doobadoo mixed media designteam kunt bekijken kun je
HIER   vinden.

We hopen dat we ook jullie kunnen uitdagen om iets met je 6e mask te gaan doen. Wat je dan moet doen kun je lezen in het bericht op het DDBD blog (de eerdere link die ik gaf).

Hoe ik deze pagina gemaakt heb, plaats ik in een later blogbericht.

Veel creativiteit gewenst.
Groeten, Hanny.

Geen opmerkingen: