Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




zondag 14 februari 2021

Happy Valentine.

Goedemiddag bloglezers.


Bij Valentijnsdag hoort natuurlijk het geven van een kaart.
Daarom ben ik nog even creatief aan de gang gegaan.


Met structuurpasta en 2 masks heb ik de achtergrond van de kaart bewerkt.
Om wat meer structuur in de ondergrond te krijgen heb ik het restant van de structuurpasta
wat nog aan mijn paletmes zat uitgesmeerd over de achtergrond.





Met oxide spray heb ik de achtergrond gekleurd. Hier en daar heb ik nog wat water laten lopen
over het papier. Ook heb ik hier en daar de oxide inkt op de structuurpasta met een penseeltje
met iets water weer weg gehaald. Zo wordt de achtergrond wat minder egaal.

De randen van de kaart heb ik met bruine distress inkt nog wat meer aangezet.
Mijn bakje papieren embellishments en wat washi tape waren voldoende om deze kaart
verder af te maken.

Fijne dag allemaal, groeten Hanny.

2 opmerkingen:

alma.heijenk@gmail.com zei

dank je wel voor je uitleg van de achtergrond. mooie kaart geworden.

Inny zei

Mooi geworden en duidelijke uitleg!
Ga er morgen ook mee aan de gang!

Groetjes, Inny