Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




vrijdag 31 december 2021

Fijne jaarwisseling.

 31 December 2021.

1 januari 2022.

Slechts 1 dag, slechts 1 seconde verschil, maar het voelt als veel meer....

Rond de jaarwisseling kijk ik altijd even terug op het afgelopen jaar.
Helaas weer een jaar waarin Corona een deel van ons leven bepaalde.
Een jaar waarin hierdoor vriendschappen te veel op afstand bleven, maar waarin we onze wegen gezocht hebben om toch contact met elkaar te kunnen houden.
Een jaar waarin ik gelukkig samen met Bas weer mooie herinneringen heb mogen maken.
Een jaar met uitdagingen, waarbij ik er trots op ben zoals ik deze volbracht heb.
Maar ook weer een creatief jaar voor mij. Zojuist heb ik gekeken naar de berichten die ik afgelopen jaar hier geplaatst heb. Dat ik zo geniet van het bezig zijn met mijn handen is denk ik wel duidelijk.

Gisteren hoorde ik in een interview een oude dame (met zo'n mooie rimpel landkaart op haar gezicht) zeggen dat het lastigste van het ouder worden is dat je je droom van verwachtingen moet loslaten bij het ouder worden. Zo ver hoop ik nog lang niet te zijn. Dromen en verwachtingen heb ik nog genoeg.

Ik wens jullie allen een jaar toe in goede gezondheid. Een jaar waarin dromen uit mogen komen. Een jaar waar je in 2023 met veel plezier op terug zult kijken.


Liefs, Hanny.

1 opmerking:

Elly zei

Prachtig wat je laat zien, ik wens je het allerbeste voor 2022 en een fijne jaarwisseling.
Groetjes Elly