Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




donderdag 13 december 2018

Bloghop nieuwe Noor! Design collectie.

Hallo allemaal.
 
Vandaag een blogbericht met de laatste nieuwe collectie van Noor! Design van dit jaar.
En ook deze maand zijn er weer allerlei mooie materialen bij gekomen.
Het Design Team is weer met deze nieuwe collectie aan de gang gegaan om jullie te inspireren.
 
 
Voor deze bloghop heb ik het papier met de stenen gebruikt.
 
 
Dit papier vind ik erg leuk.
Het lijkt net of het putdeksel zo in de stenen geplaatst is.
De foto is echter geplakt op het steentjes papier......
 
De Project Life pagina die ik gemaakt heb komt naast deze pagina die ik al eerder gemaakt heb.
 
 
Daarom heb ik op mijn PL pagina niet alleen het Bricks papier gebruikt, maar ook het Happy Travel papier en de Happy Travel labels terug laten komen. Zo worden beide pagina's meer een geheel.
 
 
Ik heb zo het idee dat ik dit Bricks papier vaak ga gebruiken.
 
Mocht je nog meer willen zien wat met deze nieuwe collectie gemaakt is, ga dan verder met de bloghop naar de blog van Nicolette
 
Wil je kans maken op de mooie prijs die aan deze bloghop verbonden is, vergeet dan niet hieronder een reactie achter te laten.
 
Veel plezier met de verdere bloghop.
 
Groeten Hanny.

15 opmerkingen:

MadebyCarla zei

Mooi

Betina zei

ook al zo'n leuke lay-out

hellendegraaf@gmail.com zei

Leuk geheel

marjo van soest-van holst zei

Mooi

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtig! Groetjes Betha

Wilma van Bergen zei

Echt weer een gave lay-out met dit papier.

Henriëtte zei

Mooie creatie

Ciela zei

bijzondere creatie.

Zanoni zei

Erg mooi!

Elly zei

Heel leuk.
Groetjes Elly

Bea zei

Prachtige creatie....
groetjes Bea.

Unknown zei

Mooi zeg

Crea-Mo's Cards & More zei

Prachtige lay-out😍😍. Het dessinpapier stones is echt te gek. Groetjes Monica

Samanta's knutselhoekje zei

Wat een mooie en aparte creatie. Erg mooi gemaakt

sanpiseth40 zei

This blog aware me about different programs which can become very useful for our friends and kids. Few websites provide combined courses and few of the are separately for single subject. Glad to get this
ดูหนังออนไลน์