Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




zaterdag 8 december 2018

Een mini album.

Hallo allemaal.
 
Het is al weer 9 jaar geleden dat ik met vriendinnen naar Appeltern geweest ben
om daar de tuinen en diverse kerstdecoraties te bekijken.
Van de foto's die ik destijds gemaakt heb, heb ik een tijdje geleden een mini-album gemaakt.
Dat album wil ik in dit blogbericht laten zien.
 


De kaften heb ik verstevigd door het papier op een stukje grijsboard te plakken.
De verschillende delen heb ik met katoenen sporttape aan elkaar gezet.
Hierbij is het belangrijk dat je tussen de verschillende delen wat ruimte laat.
Het sporttape heb ik geverfd.




 
Dit mini-album bestaat uit meerdere uitvouwbare pagina's.










Altijd leuk om van een dagje uit een mini-albumpje te maken.

Tot een volgende keer, groeten Hanny.
 

Geen opmerkingen: