Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




donderdag 16 mei 2019

Bloghop nieuwe Noor collectie.

Hallo creatievelingen.
 
Leuk dat jullie komen kijken naar de nieuwe collectie van Noor Design.
Ook deze maand verschijnt er weer allerlei leuks in de winkels.

 
 
 
Het designteam is al vast met de collectie aan de gang gegaan om jullie te inspireren.
En dat laten we in deze bloghop zien.
 
Zelf ben ik aan de gang gegaan met het nieuwe, vrolijke papier Summer Vibes (6011/0612).
In dit pakket zitten 8 vellen dubbelzijdig gekleurd papier waarvan een aantal vellen voorbedrukt
is met project life kaartjes.
Het formaat van deze vellen is 30,5 x 30,5 cm.
 
 
Dit papier heb ik gebruikt bij het maken van een pocket page pagina.
 
 
Met gelatos heb ik iets van de kleur van deze papierset terug laten komen
op het geblokte velletje uit deze collectie.
Ook heb ik op dit papier gestempeld.
 
Het werkt erg prettig om met een papierlijn te werken die zo goed op elkaar is afgestemd.
Het is fijn dat er ook project life kaartjes in deze set zitten.
Het geel/wit gestipte blaadje achter de foto is zo'n project life kaartje.
 


Ook de tekst "I love this" en "Happy" zijn afkomstig van project life kaartjes.
 
 
De tekst "Just looking for fun"  heb ik uit het overzichtsvel gesneden
waarop te zien is wat er allemaal in deze papierset zit.
Hiervan is dus ook een PL kaartje aanwezig in deze set.
De gele label die achter de blauwe tag zit is gemaakt met een stempel uit de Script set.
 
 

De tekst "beautiful" is gemaakt met een stans (6002/0914).
 


Dit is de stans van de kettingen 96002/1233) waaraan deze tekst hangt.
 
Dat ik razend enthousiast ben over de visnet stans hebben jullie inmiddels al wel in de gaten denk ik.
Ook deze keer heb ik deze stans weer gebruikt.
 

En natuurlijk mag de stans van de filmstrip niet bij deze pagina ontbreken.
 
Dit was mijn bijdrage voor de bloghop.
Maar er is nog meer gemaakt met de nieuwe collectie, dus hop maar snel door naar wat de andere designteamleden gemaakt hebben.
Vanaf hier kun je de bloghop vervolgen bij
Judith 
Zij is de volgende die jullie zal laten zien er gemaakt is met deze nieuwe collectie.
 
Leuk dat je weer kwam kijken.
Mocht je kans willen maken op de prijs die aan deze bloghop verbonden is, vergeet dan niet om hieronder een reactie achter te laten.
 
Fijne dag verder, groeten Hanny.

17 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Toffe layout, de zomerse kleuren spatten er van af. Heel leuk hoe je het mooie papier en alle materialen tot zo'n prachtig geheel gecombineerd hebt.
Nancy

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtige pagina, heel vrolijk! Groetjes Betha

Petra zei

Prachtige layout heb je gemaakt, ziet er gezellig uit.

Lieve groet,
Petra

Freubelpretmetantoinet.blogspot.com zei

Super gave lay-out. Gr Antoinette

Yvonne van de Ven zei

Wat een vrolijke pagina is het geworden.
Leuke combinatie van de materialen.
Groetjes Yvonne

Alie zei

wat een fleurig kaartje,de kleuren springen je tegemoet.

Petra zei

War een vrolijke creatie, heel mooi

marion zei

wat mooi gedaan, erg leuk om een pl uitwerking te zien....

Marianne zei

Wat een gave lay put! Heerlijk ook hoe de kleuren matchen met je foto's.

Groetjes Marianne

Handmade cards zei

Een mooie vrolijke lay out met die uitbundige kleuren!
Gr, Wietske

Trijntje zei

Prachtige lay out met supermooie vrolijke kleuren. Groeten Trijntje

Sylvia de Bruin zei

Hele vrolijke LO I love this

Lucky L. zei

Prachtige LO met vrolijke kleurtjes!
Groetjes Ingrid

Ciela zei

Vrolijk kaartje is het geworden Hannie.

Monica van Dorp zei

Super gave lay-out. De kleuren zijn zo mooi. Het Summer Vibes designpapier wordt denk ik wel één van mijn favorieten. Groetjes Monica

Josee Heylen zei

Wow supermooi

Pouwla zei

Heel mooi gemaakt! Leuke kleurtjes heb je gebruikt!
Groetjes Pouwla.