Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




woensdag 22 mei 2019

Especially for you.

Hallo creatievelingen.
 
Wat is het toch heerlijk om een hobby te hebben waarin je je zo uit kunt leven.
 
Vandaag laat ik hier een kaart zien die ik gemaakt heb
met de gave ticketmal (Card Art 470.713.667) van DDBD.
 
 
In dit blogbericht laat ik jullie zien hoe ik deze kaart gemaakt heb.
 
 
 
 
Met Dylusions inkt spray heb ik op aquarelpapier de inkt gesprayed.
Omdat deze inkt enorm intens van kleur is heb ik ook een mini mister gebruikt
waarin ik de inkt iets met water verdund heb.
 

Om wat meer contrast te krijgen heb ik ook wat inkt op het papier gedruppeld.
 
 
Met de Dutch mask Art A5 Wavy Stripes en structuurpasta heb ik de rondjes op het papier gemaakt.
Ook heb ik op het papier gestempeld.
 
 

Met scrappapier en stansjes heb ik de binnenkant van de kaart verder afgemaakt.
 
 
En zo ziet het voorste flapje van deze ticket-kaart eruit.
 
Dit alles heb ik weer met de fijne lijm van Dutch Doobadoo vast geplakt.
 

Het is altijd handig om een voorraad kaarten klaar te hebben liggen.
Dit was mijn blogbericht voor vandaag.
Leuk dat jullie hier weer waren vandaag.
 
Tot een volgende keer, groeten Hanny.
 

Geen opmerkingen: