Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




zaterdag 25 mei 2019

Workshop 6 juli bij Noor en Zo in Waspik.

Hoe heerlijk is het om je door een stempel te laten inspireren? Eén stempel, op meerdere manieren gebruiken op verschillend gemaakte achtergronden.
Momenteel ben ik druk bezig met de voorbereidingen voor de workshop Art by Marlene. Op zaterdag 6 juli geven Marlene Meijer-van Niekerk, Karen Hemel en ik een workshop bij Noor en Zo in Waspik.
In 3x 2 uur maak je één project. Ieder van ons heeft een eigen stijl en dat ga je terug zien in de 3 verschillende workshops die je deze dag volgt. Jullie gaan met ons met de nieuwe collectie van Marlene aan de slag.
Aan het eind van de dag voeg je alles samen en heb je iets unieks. Een paar kaartjes heb ik al af, nu ga ik weer heerlijk verder kliederen met de andere kaartjes. Want ik wil jullie ook laten zien hoe anders iets eruit kan zien door ander kleurgebruik.
Op de foto een sneak van wat ik nu al af heb en waar ik nog mee verder ga. Voor meer info, hier De link naar de workshop.


1 opmerking:

martina's kaartjes zei

helemaal leuk is dit !
grtjs,martina
x