Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




donderdag 16 januari 2020

Bloghop januari collectie 2020 Dutch Doobadoo.

Hallo bloglezers.

Leuk dat jullie de bloghop met de nieuwe collectie van Dutch Doobadoo
weer komen bezoeken.


In deze bloghop willen we jullie inspireren met allerlei voorbeelden die we gemaakt hebben
met de nieuwe collectie.
Zelf heb ik iets gemaakt met de mask die deze maand uitgekomen is.



In de allereerste plaats wil ik iedereen een fantastisch goed en gezond 2020 wensen.
Dat was ook de aanleiding voor het maken van deze Art Journal pagina.

In dit blogbericht laat ik jullie zien welke stappen ik gemaakt heb om te komen tot deze pagina's.



Met de structuurpasta heb ik de mask gebruikt op een aquarelpagina.
Hierna heb ik blauwe en gele aquarelverf gebruikt om de pagina te kleuren.




Met Blonde Moments Pearl pigmentpoeder heb ik wat glans op bepaalde delen blauw aangebracht.


Met blauwe watervaste stempelinkt heb ik kruisjes gestempeld op de pagina.


In de volgende stap heb ik nogmaals de nieuwe mask gebruikt.
Deze keer heb ik hierbij distress inkt en een blending tool gebruikt.


Zo heb ik ook de driehoekjes gemaakt met de Dutch Mask Art Triangles.




En zoals ik graag doe, heb ik ook deze keer weer gespetterd met distress inkt en
met wat goudverf.
Met stansen en wat embellishments heb ik deze pagina's verder afgemaakt.


Voor nog meer inspiratie kun je nu doorhoppen naar het blog van 


Ik hoop dat ons Design Team jullie weer heeft kunnen inspireren met deze bloghop.
Wil je kans maken op de prijs die aan deze bloghop verbonden is,
vergeet dan niet om ook onder dit blogbericht een reactie achter te laten.

Laat het avontuur dat 2020 heet, maar goed beginnen.

Groeten Hanny.

26 opmerkingen:

Elly zei

Mooie pagina!
Groetjes Elly

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtige pagina's met de nieuwe stencils! Groetjes Betha

Anja zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Jannie den Butter zei

Dat ziet er heel mooi uit Hanny, knap gedaan!
Wat een werk zal dat zijn geweest!!
Ziet er geweldig mooi uit!
Groetjes Jannie

Monique Sueters zei

Wauw, dit zijn schitterende stencils! Heel mooi en een schitterend voorbeeld! Groetjes Monique

Trudie's creaties zei

Oh je hebt heerlijk gekliederd. Haahahah...ik doe het veels te weing! Dit mooie voorbeeld geeft weer inspiratie. Dank je wel! Groetjes Trudie

Sjan zei

Wat n mooi resultaat is dat geworden

Maaike van de Bunt zei

Heel mooi geworden !!
Groeten,
Maaike

Lia zei

Supergave kleuren heb je gebruikt met dit nieuw speeltje! Mooi geworden, groetjes Lia

Danielle zei

Echt hele mooie kaart.

Renate zei

Dit ziet er wel heel stoer uit zeg.
Super gaaf gemaakt.

-xies- Renate.

Margreet zei

Wat een machtig stencil om te gebruiken bij mixed media. Jij laat dit weer zien op deze mooie pagina!
xxx Margreet

Miriam's creablog zei

super gaaf, hier wordt je blij van als je het maakt, maar ook wij worden er blij van om naar te kijken . Gr. Miriam

Engelchen zei

een prachtige kaart heb je gemaakt met de nieuwe release.
Wat zijn het weer mooie mallen.
Leuk, die uitleg zo. Dank je wel.
Groetjes Geesje

miriam zei

Leuke pagina’s geworden met mooie stengels gr Miriamvdzanden

اوائل الرياض zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Rosina zei

Ooooo dit ook een schitterende mixed media kaartje Hanny...zo leuk met die nieuwe cijfermal EN ook super fijn dat je het stap voor stap heb uitgelegd...dank je wel daarvoor...Ik heb dit op mijn too-doo lijstje gezet...
lieve groetjes Rosina

Gerda zei

Wat leuk deze stencil met pasta te gebruiken.
En wat een heldere uitleg om het zelf te proberen. Dank je wel.

Cobie zei

Mooie pagina's. Leuk hoe je stap voor stap laat zien hoe je de pagina's opgebouwd hebt.
Groetjes Cobie

Maria vd Horst zei

Wow hanny, wat is het weer mooi geworden en wat gebruik jij toch altijd geweldige kleuren. Raak er iedere keer weer van geinspireerd!

ger zei

dat is een leuke creatie geworden geweldig

Richtsje zei

Een hele andere creatie van de voorgaande creaties. Niet minder mooi, maar anders. Een bijzonder mooi geheel!!

hvdkemp@ziggo.nl zei

Wat een leuke creatie. en zo goed stap voor stap uitgelegd. leuke mask in combinatie met de klok

Aifa zei

Wauw! Weer een kunstwerkje! Super leuk!

Handmade By Yvonne zei

Mooie creatie!
Groetjes Yvonne

Anke zei

Ziet er mooi uit! bedankt voor de inspiratie. Anke