Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




donderdag 2 januari 2020

Mensen inspireren.

Hallo allemaal.

Dat creativiteit me zo veel zou brengen had ik 15 jaar geleden nooit gedacht.
Ik geniet enorm van het zelf creatief bezig kunnen zijn.
Maar ik heb ook het geluk dat ik mensen mag inspireren.
Dat is deel uit mag maken van diverse designteams.
Dat ik mensen de kans mag geven om nieuwe technieken te ontdekken.
Dat ik workshops mag geven.
En dat zijn er komende maanden weer een aantal bij Noor en Zo in Waspik.

18 januari en 22 februari Rubber Dance:




Dit zijn een paar voorbeelden die ik gemaakt heb voor de workshop Rubber Dance.
Tijdens deze workshop ga je met de Rubber Dance stempels, Dylusions spray inkt,  Gelatos, structuurpasta en een (Dutch Doobadoo) mask je eigen Art Journal pagina maken.
Zoals je aan de voorbeelden kunt zien, kun je hierbij alle kanten op.
De workshop van 18 januari zit vol, die van 22 februari nog niet.


8 februari alcohol inkt technieken:



Voor  deze workshop  wil ik nog wat meer voorbeelden erbij maken.
Omdat ik het altijd prettig vind om te laten zien hoe je op verschillende manieren
je achtergronden kunt maken. Maar ook omdat ik het zelf zo leuk
en verrassend vind om met alcohol inkt bezig te zijn.
Het is gewoon toveren met kleur.
Je gaat deze dag dus zelf aan de gang met alcoholinkt technieken.
Hier kun je zelf je achtergronden en kaartjes mee maken of je kunt dit verwerken in je Art Journal.

7 maart workshop art journal a la Hanny:



In deze workshop laat ik je diverse mixed media technieken zien en maak je ook je eigen pagina's.
Dit is een herhaling van een eerder gegeven workshop.
Vanwege de grote animo voor deze workshop gaat deze in de herhaling.
Ook deze keer is de workshop weer uitverkocht.

2 mei workshop Art Journal met Hanny & Alice:


Deze dag geven Alice Huisman en ik een workshop van elk 3 uur.
Je gaat dus 2 verschillende Art Journal pagina's maken.
Dit is een foto van mijn voorbeeld voor die dag.
Hierbij komen verschillende mixed media technieken aan bod.
In mijn workshop wordt gewerkt met o.a. verf.

Dit zijn mijn workshop plannen bij Noor en Zo voor komende tijd.
Wie weet ontmoeten we elkaar dit jaar een keer.

Groeten Hanny.


Geen opmerkingen: