Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




vrijdag 10 maart 2023

Good luck.

Goedemiddag.

Vandaag laat ik jullie een kaart zien die ik al eerder maakte.
Basis voor deze kaart is het stencil Life Changing (art.nr. 470.806.002) van Pronty Crafts. 

Je kunt dit stencil in zijn geheel gebruiken. Je kunt ook teksten afplakken en eventueel op een andere plaats weer terug laten komen door te gaan schuiven met het stencil.
Bij deze kaart heb ik dit niet gedaan.


Dit is geen moeilijke kaart om te maken,
Met het schoonrollen van een brayer krijg je de mooiste achtergrondjes.
Zo'n uitrolvel is prima geschikt voor het maken van een kaart.
Met distress inkt en een blending tool heb ik de tekst overgebracht op het papier. Ook heb ik de randen van de kaart met Distress inkt bewerkt.
Met wat restjes papier, stempels en stansen heb ik de kaart verder 'aangekleed'.
Met een schaar ben ik langs de randen van de kaart gegaan. Zo krijg je een ruwe rand aan je kaart.

Groeten, Hanny.

1 opmerking:

Ela zei

Heel mooi! Groetjes Ela