Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




maandag 6 mei 2024

Nog meer ATC coins.

Goedemiddag.

Vandaag wil ik jullie een aantal ATC coins en cards laten zien die ik al eerder gemaakt heb, maar nog niet hier geplaatst heb.




Basis voor deze ATC's is dit stuk papier waarop ik mijn brayer met alcoholinkt op schoon gerold heb. Zoals jullie al wel ontdekt zullen hebben, bewaar ik deze achtergrondjes altijd....


Bij de coins heb ik deze stempel gebruikt.
Met bruine inkt heb ik de stempelafdruk gemaakt en slechts over een deel van de stempel heb ik groen embossingpoeder gestrooid dat ik hierna verhit heb.
Zo krijg je deze stempelafdruk in 2 kleuren.
Op de plekken waar je geen groen embossingpoeder wilt hebben, veeg je dit gemakkelijk met een penseel weer weg.
Verder zie je op deze coins nog een tandwiel. Dit is een stans van Elizabeth Craft Designs.
Ik heb nog een reststukje papier gebruikt en een stempeltje met een tekst.


Deze ATC's waren iets bewerkelijker om te maken.
De achtergrond voor deze ATC's had ik ook nog liggen. Dit was een vel papier waarop ik met acrylverf aan het bellen blazen ben geweest.
Op deze ATC's zie je de mask terugkomen uit de Dutch Doobadoo coins collectie.


Het geeft een leuk effect om hiervoor 2 kleuren Distress inkt te gebruiken.
Ook zie je op deze ATC's een deel terug van papier waaruit ik reinforcers gestanst heb. Ook heb ik postzegels erbij gepakt, tekststickers en het stuc tape van DDBD.



Bij deze stickers heb ik de losse woorden uitgeknipt zodat je tussen de woorden door de achtergrond van de ATC blijft zien.


Ook zie je op deze ATC's de tickets terug die ik al eerder maakte.
Bij deze tickets heb ik een aantal materialen van Pronty gebruikt. Ook heb ik op deze tickets nog stempels uit eigen voorraad gebruikt.



Dit was mijn blogbericht voor vandaag.
Fijne dag verder, groeten Hanny.


Geen opmerkingen: