Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




zondag 18 december 2011

Kerstprojekt.

Wat is het toch leuk dat om in het designteam van Creabest te zitten.
Berthine stuurde me dit geweldige papier op, met de opdracht er "iets kersterigs" mee te doen. Anders was het er nooit van gekomen om dit te maken.

Het kerstpapier van Simple Stories (25 days of Christmas) is ontzettend leuk om te gebruiken voor een kerstprojekt.
Het vel Glad Tidings heeft leuke labels, tags en een banner die ik als basis gebruikt heb. (In de webwinkel van Creabest zie je helaas de achterkant van dit vel).
Samen met 3 andere vellen uit deze serie en met de grote Craft tags (16 x 8 cm) van Tim Holtz en rood, groen en gebroken wit cardstock ben ik aan de slag gegaan.

Helaas begon het al te schemeren toen ik alles opgehangen had.
Omdat de tak ook nog eens voor het raam hangt zijn de foto's van het eindresultaat niet denderend. Maar jullie hebben nu in ieder geval een idee wat voor kerstdecoratie ik gemaakt heb. En mocht je net zo enthousiast zijn als ik, dan heb je ook nog de tijd om dit voor Kerst te maken. Echt, dit is zó leuk om te maken en te zien hangen. Snel het papier bestellen bij Creabest en aan de gang gaan zou ik zeggen!

Alle labels hangen met touwtjes en lint aan een druiventak. Mocht je zelf (of je familie of buren) geen mooie druivenstruik in de tuin hebben waarvan je een tak kunt knippen, dan kun je altijd nog naar een tuincentrum gaan waar ze deze takken ook verkopen. Ik heb gekozen voor een druiventak omdat deze zo mooi grillig is.
Alles heb ik aan 2 kanten versierd. Dit omdat het draait en het niet leuk is om tegen een saaie achterkant te kijken.
Alle randen van labels e.d. zijn geïnkt met distress ink (frayed burlap).

Omdat de hoeveelheid foto's in dit bericht zo groot is, heb ik de foto's van de achterkanten van de tags die erg veel op de voorkant lijken niet meer hier geplaatst.

Dit is het eindresultaat:


Hier nog een foto van opzij genomen zodat je de tak goed kunt zien:

Aan de tak hangen de volgende labels/tags e.d.:











Verder heb ik ook nog wat metalen kerstdecoraties die we al hadden aan de tak gehangen om wat variatie te krijgen.
Het is echt jammer dat de foto's niet denderend zijn. Want als je deze tak in onze huiskamer ziet hangen, kriebelt het denk ik om zelf ook zo'n tak te maken. Het is zo leuk om naar te kijken....

Geen opmerkingen: