Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




vrijdag 20 januari 2012

Wow, 200.000 bezoekers!

Ooit....in december 2007 startte ik een blog omdat ik bij Scraps in het designteam zat en naar een mogelijkheid zocht om mijn LO's op het wereldwijde web te plaatsen.
Ik had nooit verwacht deze mijlpaal van 200.000 bezoekers te zullen bereiken.
Onvoorstelbaar dat mijn blog zo vaak bekeken wordt.
Inmiddels ben ik niet meer zo'n digibeet als ik destijds was. En eigenlijk moet ik zeggen dat ik het bloggen best wel leuk ben gaan vinden.
Op het wereldwijde web is zo veel inspiratie te vinden. Uren kun je daar doorbrengen. Steeds weer kom je andere leuke ideeën en inspiratie tegen.
Eigenlijk zou ik meer tijd moeten hebben om wat meer met al die tips te gaan doen die ik her en der tegenkom en vervolgens hier plaats :-)
Plannen om met bloggen te stoppen heb ik niet. Dus ook in de toekomst hoop ik nog veel tips en eigen scrapsels hier te kunnen plaatsen.

Veel plezier op mijn blog!

1 opmerking:

carla zei

Ik ben vandaag toevallig via via op je blog terecht gekomen en ik was meteen verkocht aan al dat moois wat ik hier te zien krijg.
Natuurlijk ben ik dan ook meteen volger geworden, zodat ik in de toekomst er als eerste bij kan zijn om al je nieuwe tips en creaties te bekijken.
Ontzettend leuk wat je allemaal doet en vooral dat je het met iedereen wil delen.
't Is niet voor niets dat je zoveel bezoekers hebt, je mag gerust zijn er zijn er heel veel die net zo denken als ik.
Ga gewoon door met wat je bezig bent, je doet dat prima en ik verheug me al op het volgende.
Nog heel veel succces.
Groetjes,
Carla