Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




zondag 6 juli 2014

Het begin van mijn PL.

Wow, een 2e blogbericht op 1 dag.....
Vanmiddag heb ik de eerste foto's voor mijn PL besteld.
Maar het kriebelde zo om te beginnen met mijn project Life dat ik de inhoud voor de eerste pocket maar vast gemaakt heb.
De rest van de pagina maak ik af als ik de foto's heb. Wel zo handig lijkt me.

De ondergrond voor deze pocket is het vel papier dat ik op 4 juli al liet zien. Dit vel heb ik gesneden en hier de titel voor het album op verwerkt.
ik ben heel benieuwd of het me gaat lukken om een jaar lang dit fotodagboek bij te houden. Ik betrap me er nu al op dat het enorm lastig is om er steeds aan te denken om foto's te maken....

Geen opmerkingen: