Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




zondag 20 juli 2014

Week 2 van mijn PL.

Pas geleden heb ik weer eens foto's besteld en toen tegelijk de foto's voor mijn PL mee besteld.
Het weekkaartje is zelf gemaakt. De achtergrond van dit kaartje is gekleurd met distress stain. Wat geeft dit toch steeds een mooi effect. Het is momenteel mijn favoriete inkt om wat mee te kleuren. Hier overheen heb ik met een mask en distress ink driehoekjes aangebracht.
Ik was eerst van plan om alle pagina's eenzelfde kleur ondergrond te geven. Maar ik ben blij dat ik dit niet gedaan heb.
Met steeds een andere gekleurde ondergrond zien de pagina's er veel fleuriger uit.
En zoals je op deze pagina kunt zien, zelfs op vakantie gaan de hobbyspullen mee......





Als we ergens gaan lunchen, neem ik altijd een clubsandwich.
Ook deze clubsandwich was lekker, maar voor mij is de lekkerste clubsandwich nog steeds die van Wensveen op het strand in Scheveningen.

Geen opmerkingen: