Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




zaterdag 31 december 2016

Het is bijna 2017......

Onvoorstelbaar zo snel als er al weer een jaar voorbij is.
Een jaar waarin ik weer enorm genoten heb van het creatief bezig kunnen zijn.
Het is heerlijk dat ik naast mijn drukke baan ook dingen uit mijn handen kan laten komen waarbij ik enorm geniet van het proces om iets te maken. Bijzonder vind ik het nog steeds dat ik via internet een grote groep creatievelingen heb leren kennen om deze hobby mee te kunnen delen.
Ook heb ik enorm veel plezier gehad in het geven van de workshops bij de Craftorij. Wat is het toch leuk om mensen enthousiast te zien met hetgeen ze maken.
In 2016 was voor mij het creatieve hoogtepunt dat mijn PL kaarten zo maar ineens in de winkel lagen. Wat begon als een geintje op facebook waar ik een setje zelf gemaakte PL kaarten te koop aanbood, resulteerde in een 5-tal series PL kaarten die naar de drukker gingen, een eigen label kregen en in de winkel kwamen te hangen.
Het is enorm jammer dat we gisterenavond bij de Craftorij de laatste keer samen kwamen. Lia heeft besloten haar o zo gave en gezellige winkel te sluiten om zo meer tijd bij haar gezin door te kunnen brengen. Ik begrijp deze keuze volledig. Want het runnen van een winkel is geen 40 uurs job. Maar wat zal ik het bezoek aan de Craftorij gaan missen.

2017......Wat zal dat voor jaar worden?
Ik heb zo het vermoeden dat ook komend jaar weer een creatief jaar zal worden. Ik geniet er zo ontzettend van om iets met mijn handen te creëren dat ik me niet kan indenken dat deze hobby stil komt te liggen.
Het geven van workshops zal een vervolg gaan krijgen. Momenteel ben ik de voorbeelden voor Design je eigen lijn 2 aan het maken.
Maar daar binnenkort meer over. Nu eerst maar eens goed het jaar gaan afsluiten.
Tot volgend jaar!

1 opmerking:

Veerle zei

Ook voor u de beste wensen en een creatief 2017 gewenst met veel inspiratie!
Heeft u nog geen contact opgenomen met andere winkels (denk scrapdelight) die ook kaartjes drukken om uw creaties verder op de markt te brengen in de toekomst? Ik hou wel van uw primaire kleuren, en dat mis ik in het gamma van scrapdelight, dus wie weet zijn er wel mogelijkheden? Hun designer houdt meer van pastel en zachte kleuren....

groetjes