Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




zondag 4 december 2016

Kaarten met mijn PL kaartjes.

Als ik het druk heb op mijn werk, vind ik het heerlijk om met wat kleine projecten bezig te zijn. Het maken van kaarten is dan een fijne bezigheid.
En het maken van deze kaarten gaat nog sneller doordat ik hierbij mijn eigen PL kaarten gebruikt heb.
Bij de Craftorij zijn mijn PL kaarten te koop. Omdat de Craftorij gaat sluiten, krijg je nu zelfs korting op deze PL kaarten.

Hier een 5-tal kaarten waarbij dezelfde onderdelen gebruikt zijn. Het is zo goed te zien hoe verschillend een kaart kan lijken door gebruik van een ander PL kaartje.





En hier nog meer voorbeelden gemaakt met mijn eigen PL kaartjes.



1 opmerking:

Anoniem zei

Zo'n vrolijke kaarten! super!