Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




maandag 16 december 2019

New home.

Hallo bloglezers.

Vandaag wil ik jullie een verhuiskaart laten zien die ik met deze Card Art gemaakt heb:

Basis voor deze kaart is de Card Art met nummer 470.713.176.


Vrienden van ons zijn net verhuisd en ik wilde daarom een kaart naar hen sturen.
En als een vriendin al ruim 35 jaar lang al je zelf gemaakte kaarten bewaart,
dan moet er wel een speciale kaart verzonden worden.....



Het huisje is een ingekleurde stempelafdruk.


Het notitieblaadje heb ik vol gestempeld met een tekststempel Happiness.


Ik heb uiteinden van de banner niet op een lijn geplakt, dit vond ik speelser.


Lijmen met Dutch Doobadoo lijm betekent gelukkig dat vast ook vast zit.
Maar door het papier niet tot aan de rand vol te smeren met lijm, kun je er nog van alles onder schuiven. Het effect vind ik ook mooier als de randen nog iets los zitten.
Het lukt je nog wel om iets direct los te halen nadat het geplakt is.
Maar je moet hier geen minuut mee wachten.



Groeten Hanny.

Geen opmerkingen: